وبلاگ

آشپزخانه به سبک انگلیش هوم

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

انتخاب سبک دکوراسیون خانه از مهم ترین اقدامات برای خرید لوازم خانه می باشد. سبک دکوراسیون انگلیش هوم برای افرادی که دوست دارند آرامش و زیبایی را در منزل خود داشته باشند بسیار مناسب است. سبک های برخواسته از کشور انگلیس دارای ویژگی مشترک می باشد و آن هم تمرکز روی طبیعت و الهام گرفتن از عناصر طبیعی برای طراحی دکوراسیون است. می توانید لوازم آشپزخانه انگلیش هوم را برای منزل خود انتخاب کنید و این سبک پرانرژی را به خانه خود بیاورید.

سبک انگلیش هوم

انگلیش هوم یکی از آن سبک های دوست داشتنی است که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می برد. رنگ ها و طرح ها در این سبک، ملایم و آرامش بخش هستند. نقش های گلدار خیلی کاربرد دارند و تقریبا هر چیزی که استفاده می کنید، چنین تمی خواهد داشت. سبک انگلیش هوم می تواند برای کسانی که دکوراسیون را به شکل لطیف و رویایی ترجیح می دهند، خیلی مناسب باشد. استفاده از ترکیب رنگی روشن و رنگ های ملایم مانند سفید، کرم، صورتی، آبی آسمانی، سبز کاهویی و حتی قرمز با طرح های تکرار شونده گل گلی و گاها خال خالی در دکوراسیونی به شکل انگلیش هوم دیده می شود.

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

آشپزخانه در هر منزلی اصلی ترین بخش است. چرا که افراد خانواده مدام در رفت و آمد در محیط آشپزخانه هستند به همین خاطر محیط آشپزخانه باید دیزاینی آرامش بخش و کاربردی داشته باشد. از لوازم خانه و آشپزخانه مانند ظروف پذیرایی و ظروف سرو نوشیدنی و ظروف غذا خوری همگی باید به سبک لوازم آشپزخانه انگلیش هوم و در انتخاب رنگ و طرح آن دقت داشته باشید.

بیشتر بخوانید
شناختن لوازم آشپزخانه مدرن

نکته : از وسایل و المان های چوبی استفاده کنید و قرار دادن چند گلدان طبیعی در فضای آشپزخانه را فراموش نکنید.

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

اکسسوری های انگلیش هوم

لوازم دکوری و اکسسوری به تنهایی تاثیری در زیبایی محیط ندارند. اما با قرار گرفتن در کنار سایر لوازم می تواند به جذابیت و زیبایی دکوراسیون فضا کمک بسزایی نماید. از جمله اکسسوری ها قاب عکس، شمع، کوسن،گلدان و… می باشد. که استفاده از آن ها در سبک لوازم خانه و آشپزخانه انگلیش هوم به چشم می آید.

خرید لوازم آشپزخانه

خرید لوازم آشپزخانه انگلیش هوم خیلی ساده است. کافی است وقت خرید ظروف غذاخوری و سایر لوازم آشپزخانه را از طرح و نقش گل دار انتخاب نمایید. می توانید با یک ست زیبا و کامل از ظروف آشپزخانه گلدار این سبک را به بهترین شکل اجرا نمایید. البته که می توانید دستمال های آشپزخانه ،سفره ها و سایر لوازمی که می توانند در شکل گیری بهتر این سبک استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

انگلیش هوم

جمع بندی

سبک آشپزخانه انگلیش هوم با رنگ ها ملایم و طرح های لطیف و گل گلی انتخاب بسیار خوبی برای دکوراسیون آشپزخانه می باشد. این سبک یکی از پرطرفدار ترین طراحی ها آشپزخانه در بین افراد به شما می رود. چرا که استایل و سبک انگلیش هوم برای خانه های کوچک و بزرگ قابل اجرا بوده و گرمی ، راحتی و عشق به خانواده در این سبک مورد توجه قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *