وبلاگ

لوازم خانه و آشپزخانه برند اچ اند ام

لوازم آشپزخانه اچ اند ام

برند اچ اند ام در سال 1947 توسط ارلینگ پرسون بنیانگذاری شد. در واقع برند اچ اند ام مخفف از دو شخصیت تولید کننده هنس و مائوریتز است.  تیم طراحی اچ اند ام در ساختمان مرکزی در شهر استکلهم مستقر است. این شرکت بعد از شرکت اسپانیایی ایندیتکس فروشگاه برند زارا در رتبه دوم قرار دارد و بزرگترین عرضه کننده لباس در جهان شناخته می شود. البته که در سال 2008 لوازم خانه و لوازم آشپزخانه اچ اند ام به طیف محصولات آن اضافه شد.

ویژگی های لوازم آشپزخانه اچ اند ام 

ارگانیک بودن 

از ویژگی های این برند استفاده از مواد اولیه ارگانیک در تولید محصولات است. برند اچ اند ام تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولات ضد آلرژی و حساسیت تولید نماید. در عین حال، دوست دار محیط زیست نیز می باشد.

لوازم خانگی H&M

به غیر از پوشاک مردانه و زنانه که محبوب ترین بخش برند اچ اند ام است خط تولید لوازم خانه و آشپزخانه اچ اند ام نیز مشغول به کار می باشد. که به طور مثال شروع به تولید لوازم دکوراسیون اتاق خواب، نشیمن ، حمام و لوازم آشپزخانه نموده است. در واقع اچ اند ام هوم یک برند طراحی داخلی در گروه اچ اند ام است. که دکوراسیون و لوازم خانگی مدرن را برای هر سبک و فضایی ارائه می دهد. برند اچ اند ام هوم در سال 2018 اولین فروشگاه مستقل خود را افتتاح نمود. به طور کلی لوازم آشپزخانه اچ اند ام شامل مجموعه ظروف غذاخوری و انواع لیوان و بطری ،سینی و سایر لوازم با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می دارد.

بیشتر بخوانید
آشنایی با انواع ظروف پذیرایی

لوازم آشپزخانه اچ اند ام

نکات جالب از برند H&M 

  • اچ اند ام دومین برند بزرگ تولید کننده لباس بعد از برند زارا است.
  • 50 درصد از هیات مدیره برند اچ اند ام را بانوان تشکیل می دهند.
  • این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده سبز در صنعت مد و فشن شناخته می شود.
  • همه کارکنان برند اچ اند ام تعدادی از روزهای سال را بر روی زمین کار می کنند.
  • icollect نام طرحی بود که اچ اند ام برای جمع آوری و بازیافت لباس‌های قدیمی برند خود به راه انداخته بود. مشتریان این برند با ارائه لباس‌های قدیمی به مراکز مخصوص تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید محصولات جدید دریافت می‌کردند.

همکاری با سایر برندها 

برند اچ اند ام همواره در حال گسترش کار خود و امتحان ایده های جدید بوده است. این برند در سال ۲۰۰۶ با ویکتور و رولف همکاری داشت و در سال ۲۰۰۷ نیز روبرتو کاوالی طراح ایتالیایی با این برند همکاری داشت. در سال ۲۰۰۹ نیز برند اچ اند ام با همکاری برند جیمی چو، کلکسیونی از کیف و کفش را به مشتریانش عرضه کرد.

لوازم آشپزخانه اچ اند ام

در آخر 

همه ی ما برند اچ اند ام را در حوزه پوشاک می شناسیم و به گوشمان خورده است. اما در سال های اخیر در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه پیشرفت چشم گیری داشته و لوازم آشپزخانه ظریف و شیکی را تولید و به بازار عرضه کرده است. فروشگاه دونه برف ارائه کننده برندهای معتبر همچون زارا هوم، اینگلیش هوم، اچ اند ام و…. می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *