وبلاگ

شناختن مدل های ماگ

مدل ها ماگ

ماگ به لیوان ها بزرگ دسته دار می گویند که برای نوشیدن قهوه و چای و سایر نوشیدنی ها کاربرد دارد. مدل ها ماگ بسیار متنوع و گوناگون است. که حتی مدل در دار آن مناسب حمل مایعات و نگهداری آن در جاهای مختلف است.

معرفی ماگ

معروف ترین نوع این لیوان ها بزرگ ماگ ها سفالی می باشد. که قدمت استفاده از آن ها به سالیان دور باز می گردد. در واقع لیوان با حجم بیشتر که برای نوشیدن مایعات استفاده می شود و تنوع بالایی نیز دارد با نام ماگ در بین افراد شناخته می شود.

امروزه یک راه تبلیغاتی نیز محسوب می شود. به این صورت که شرکت ها برای تبلیغات از ماگ با طرح لوگو یا برند خود استفاده می کنند که یک روش نوین تبلیغاتی می باشد.

ماگ دسته طلایی

انواع مدل ها ماگ

ماگ دارای حجم حدودی 350 میلی لیتر یا بیشتر می باشد. که به طور معمول از نظر جنس و کاربرد به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. بیشتر طرفداران محصولاتی مانند ماگ برای نوشیدن قهوه و دیگر نوشیدنی ها گرم استفاده می کنند. اما به این معنی نیست که برای نوشیدنی ها سرد کاربرد ندارد. طیف گسترده ماگ سبب شده تا هر فردی با توجه به سلیقه و نیاز خود بتواند از میان انواع ماگ انتخاب کند.

ماگ سرامیکی

عدم انتقال حرارت ،سبکی، طرح ها متنوع از ویژگی ها بارز این نوع ماگ می باشد. ماگ سرامیکی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به عزیزان می باشد.

بیشتر بخوانید
معرفی اکسسوری آشپزخانه
ماگ سفالی

با کشف آتش این ایده پدید آمد که یکسری از لوازم را با پختن مانند سفال را می توان تولید کرد. در میان مدل ها ماگ، نوع سفالی مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

ماگ فلزی

نوع دیگری از ماگ وجود دارد که از جنس فلز می باشد. البته مدل های از آن که دارای درب هستند با نام تراول ماگ شناخته می شود. تراول ماگ قابلیت این را دارد که دمای مایعات را تا چندین ساعت نگهداری کنند.

ماگ چوبی

این نوع ماگ تاریخچه بسیار قدیمی دارد. البته که به شکل امروزی نبوده. به صورتی که انسان ها اولیه از هر وسیله ای برای آب خوردن استفاده می کردند در حقیقت پیداش ماگ از همینجا شکل گرفته است. ماگ چوبی با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود که جزء ماگ ها گران محسوب می شود.

ماگ

برتری ها که استفاده از ماگ به همراه دارد

  • گرم نگه داشتن نوشیدنی در روزها سرد سال
  • به همراه داشتن همیشگی نوشیدنی مورد علاقه
  • تنوع بالای جنس، مدل ،طرح و رنگ
  • امکان چاپ بر روی برخی ماگ ها بر اساس طرح دلخواه شما

ماگ به عنوان هدیه

هر فردی چند لیوان شخصی برای خود دارد که با توجه به سلیقه ای که دارد آن را تهیه کرده است. شما نیز می توانید برای اطرافیان و نزدیکان خود که از سلیقه آن ها آگاهی دارید ماگ خریداری کنید و هدیه دهید که هدیه جالب و مناسبی می باشد.

ماگ دسته حلقه ای

جمع بندی

در این متن با معرفی ماگ و مدل ها ماگ آشنا شدید. که عمدتاً در بین افراد برای نوشیدن قهوه و چای مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که قصد خرید لوازم خانه و آشپزخانه را دارید می توانید به سایت فروشگاه دونه برف مراجعه نمایید و محصولات موجود را از نزدیک مشاهده و انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید
آشنایی با انواع ظروف پذیرایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *