وبلاگ

لوازم آشپزخانه برند ایکیا

ظروف آشپزخانه ایکیا

برند ایکیا در بخش تولید و عرضه ظروف آشپزخانه به خوبی توانسته این نقش را ایفا کند. اقلام زیادی از ظروف آشپزخانه توسط این برند سرشناس تولید شده و همه روزه در منازل سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. که در بسیاری از کشورها و محصولات آن در ایران عرضه می شود. ظروف آشپزخانه ایکیا در عین سادگی بسیار زیبا هستند که توانسته سلایق گوناگون را با خود همراه کند.

برند ایکیا

جالب است که آغاز کار برند ایکیا در زمینه مبلمان بوده و از بزرگترین فروشگاه های زنجیره مبلمان محسوب می شود. این فروشگاه کار خود را از سال 1926 در لیونگبای سوئد شروع کرد. اما حوزه فعالیت این برند سوئدی تنها در بخش مبلمان باقی نماند و به سرعت در زمینه‌های دیگر دکوراسیون و تولید لوازم و وسایلی که مربوط به آشپزخانه، سرویس حمام و دستشویی، سرویس خواب، محیط کار و… ورود کرد و توانست در این حوزه‌ها نیز موفقیت‌های بسیاری به دست آورد.

ایکیا

مشخصات ظروف آشپزخانه ایکیا

زیبایی

زیبایی لوازم آشپزخانه که برای مدت طولانی از آن ها استفاده می کنید بسیار مهم می باشد. در برند ایکیا الویت با ماندگاری و زیبایی است که هر دو این جنبه ها در تهیه ظروف در نظر گرفته شده است. به دلیل عمر و دوام بالای آن جنس و متریال مصرفی درجه یک در آن استفاده شده است.

تنوع بالا

ظروف آشپزخانه در اندازه و تنوع بالایی از نظر شکل تولید می شوند. از جمله مواردی است که انتخاب و خرید آن را برای سلیقه ها مختلف امکان پذیر و آسان می کند.

بیشتر بخوانید
ترفندهای چیدمان لوازم آشپزخانه
کاربرد راحت و ساده

ظروف آشپزخانه ایکیا در ساده ترین شکل ممکن عرضه می شوند. این ویژگی هم کاربرد آن ها را آسان می کند و هم نگهداری و جا به جایی این ظروف را ساده می کند.

رنگ های زیبا

تنوع رنگی زیبا که در ظروف آشپزخانه ایکیا وجود دارد که همه افراد با هر نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار می دهد. این ویژگی کاربرد آن ها را به عنوان لوازم دکوری و اکسسوری آشپزخانه مرسوم کرده است.

رعایت استانداردهای بهداشتی

صاف و صیقلی بودن ظروف آشپزخانه از یک سمت و کاربرد مواد اولیه مرغوب و بهداشتی در تولید این ظروف از سمت دیگر موجب شده تا ظروف آشپزخانه ایکیا به مجموعه بهداشتی و خاص تبدیل شود.

ماندگاری ظروف

به طور کلی نمونه های معمولی و بی کیفیت محصولات بعد از مدت کوتاهی آب و رنگ خود را از دست می دهند. اما ظروف آشپزخانه ایکیا تا سال ها با شکل و ظاهر اولیه باقی می مانند.

قیمت مناسب

قیمت محصولات این برند نسبت به دوام و زیبایی که دارند بسیار مناسب می باشد. ماندگاری این ظروف سبب شده تا مدت ها برای شما کار کنند و نیازی به خرید مجدد نباشد به همین خاطر از نظر اقتصادی این ظروف کاملا به صرفه می باشند.

ظروف آشپزخانه ایکیا

 

ویژگی های برند ایکیا

کارایی بالا ،کیفیت مناسب، طول عمر مفید، ظاهری شیک و زیبا، سادگی و احترام به طبیعت از مهم ترین ویژگی های برند ایکیا می باشد که مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته است.

ایکیا با داشتن لوازم آشپزخانه متنوع مانند لوازم پخت و پز ،انواع ظروف سرامیکی ،لوازم دکوری ،اکسسوری آشپزخانه ،گلدان ،شمع و…. بسیار جذاب می باشد.

بیشتر بخوانید
استند آشپزخانه از دکوری ها جذاب و کاربردی

فرقی ندارد که در یک محیط مدرن آشپزی می کنید یا یک آشپزخانه سنتی همه جا می توان از این ظروف زیبا و با دوام استفاده کرد و کار با مواد غذایی و پخت و پز را آسان نمود.

دوام و ماندگار محصولات ایکیا در کنار زیبایی که دارد لذت کاربرد این ظروف را دو چندان کرده است. تا جایی که خرید و استفاده از این ظروف برای یک عمر آشپزی کافی می باشد.

برند ایکیا

انتخاب لوازم آشپزخانه ایکیا

سادگی ،خاص بودن ،کیفیت بالا و قیمت مناسب ظروف آشپزخانه ایکیا سبب شده تا برند ایکیا جزء برندهای محبوب در کشورهای مختلف باشد. ضمن اینکه لوازم آشپزخانه ایکیا از نظر بهداشتی دارای نمره قبولی و مواد غذایی در آن ها با بهترین کیفیت حفظ می شود.

اکثر مردم بر این باور هستند با تهیه ظروف و لوازم آشپزخانه ایکیا به دلیل دوام و کیفیت بالای که دارند می توان سال ها طولانی از آن ها استفاده کرد.

تنوع تولیدات برند ایکیا انقدر زیاد است که نیاز است قبل از ورود به این دنیا متنوع لیستی از لوازم و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و طبق لیست پیش بروید. چرا که با وجود تنوع و جذابیت محصولات امکان دارد سر در گم شوید و برای پیدا کردن وسایل مورد نیازتان وقت بیشتری صرف نمایید.

ظروف برند ایکیا

 

جمع بندی

خرید لوازم آشپزخانه و لوازم دکوری مورد حساسی است. اشتباه در خرید متاسفانه به دلیل وجود اجناس فیک بسیار زیاد می باشد. برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید بهتر است از فروشگاه معتبر مانند فروشگاه دونه برف خرید خود را انجام دهید. محصولات برند ایکیا سال ها است که در همه جا دنیا عرضه می شود و محیط آشپزخانه را زیبا تر می کند. این امر سبب می شود بانوان با لذت کار انجام دهند تا خستگی کار روزانه از تن آن ها خارج شود.

بیشتر بخوانید
انواع جا ادویه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *