وبلاگ

اکسسوری ها خانه ، زیبایی خانه

اکسسوری ها خانه

اکسسوری در معنی به وسایل جانبی و خرده ریز کناری گفته می شود. اکسسوری منزل در چیدمان داخلی خانه بسیار تاثیر گذار است. بیشتر افراد از این وسایل برای ایجاد تنوع در محیط و تغییر حس و حال خانه استفاده می کنند. چرا که اکسسوری ها خانه نقش زیادی در زیبا سازی محیط دارد و مکملی برای طراحی دکوراسیون داخلی است و باید در انتخاب آن دقت نمایید تا خانه زیبایی چیدمان کنید.

انواع اکسسوری ها خانه

به طور کلی اکسسوری منزل انواع زیادی دارد که بسته به نوع فضای که قرار است استفاده شود انتخاب می گردند. به طور مثال برای بخش ها مختلف منزل می توان اکسسوری آشپزخانه، اکسسوری پذیرایی،اکسسوری ها حمام و سرویس بهداشتی را نام برد.

گلدان ها

وسایل دکوری در زیبایی منزل نقش مهمی دارند. استفاده از این وسایل به ایجاد تعادل بصری در محیط کمک می کند. ضمن اینکه از وسایل کاربردی هستند که باید در دسترس شخص باشند. از جمله این وسایل گلدان ، شمع ،کتاب دکوراتیو که در فروشگاه ها زیادی به فروش می رسند.

اکسسوری ها خانه

شمع ها

از این نوع اکسسوری خانه می توان برای تزئین نقاط مختلف از منزل استفاده کرد. به طور مثال در سرویس بهداشتی ،اتاق خواب ،راه پله و اتاق نشمین می توان استفاده نمود. در انتخاب شمع باید دقت داشته باشید تا بتوانید شمع مناسب آن قسمت از فضا ی خانه را تهیه نمایید. از قرار دادن شمع در نزدیک وسایل اشتعال پذیر مانند پرده، مبل و وسایل چوبی پرهیز نمایید.

سبدها حصیری

امروزه انواع شیک و زیبایی از سبد ها حصیری در رنگ ها کرم و قهوه ای برای تزئین و دکوراسیون منزل و پذیرایی استفاده می شود. می توان این اکسسوری کلاسیک را در کنار یکی از مبل ها قرار داد تا جلوه زیبایی پیدا کند.

بیشتر بخوانید
معرفی ظروف سرامیکی روستیک

اکسسوری

چراغ رومیزی

برای اینکه فضایی آرام و دنج برای منزل داشته باشیم اکسسوری چراغ رومیزی از جنس چوب و شیشه به زیبایی این فضا کمک می کند. این چراغ سبکی مدرن و جدید به فضا حال و منزل شما می بخشد.

ظروف آشپزخانه سفید رنگ

جالب است که بدانید ظروف آشپزخانه و پذیرایی که داخل آن غذا می خورید جزء اکسسوری آشپزخانه و پذیرایی منزل به حساب می آید. که در حال حاضر ظروف پذیرایی سفید رنگ به عنوان ترند وارد منازل ما شده است. برای پذیرای از مهمانان و خوردن غذا از ظروف غذا خوری مدرن غافل نشوید.

انتخاب رنگ اکسسوری ها

از مهم ترین نکات در طراحی و دکوراسیون انتخاب رنگ مناسب می باشد. چرا که رنگ می تواند احساس خوشحالی و ناراحتی را به سایر افراد منتقل کند. برخلاف آنچه که بیشتر افراد فکر می کنند، ترکیب رنگ و استفاده از چندین رنگ در دکوراسیون خانه بسیار مناسب می باشد. فقط لازم است رنگ های را انتخاب کنید که با یکدیگر هماهنگ باشند.

کیفیت اکسسوری

کیفیت اکسسوری در زیبایی ظاهری وسیله و کل فضا شما تاثیر زیادی خواهد داشت. چرا که اکسسوری بی کیفیت دراثر مرور زمان و مواجه با عوامل مختلف به سرعت دچار خرابی می شوند.

اکسسوری ها خانه

خرید اکسسوری

قبل از انتخاب اکسسوری منزل هدف خود را از خرید آن تعیین کنید. چرا که بخشی از اکسسوری ها فقط جنبه تزئینی و زیبایی دارند و هیچ کارایی ندارند. اما برخی دیگر از اکسسوری علاوه بر زیبایی ظاهری کاربردی نیز می باشند. بنابراین می تواند از دو جهت مناسب باشد.

بیشتر بخوانید
اهمیت ظروف سرو برای هر خانه ای

 

تناسب میان اکسسوری ها با دیگر لوازم

در زمان خرید به ابعاد فضای که در اختیار دارید و سایر لوازم منزلتان را مد نظر قرار دهید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید. به طور مثال اگر دنبال کننده سبک مینمال هستید و فضای منزل خود را با وسایل و لوازم رنگ ها خنثی دکور کرده اید. ممکن است فضای شما کمی یکنواخت و خسته کننده به نظر برسد. دراین حالت با اضافه کردن یک رنگ متضاد و گرم فضا را جذاب تر می کند.

اکسسوری ها خانه

جمع بندی

برای دکوراسیون داخلی منزل باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید. از کیفیت و رنگ و جنس اکسسوری ها گرفته تا ابعاد و اندازه آن که متناسب با فضا باشد. اگر برای منزل خود به دنبال اکسسوری ها خانه و آشپزخانه زیبا و شیک هستید. ما به شما فروشگاه دونه برف را پیشنهاد می دهیم چرا که تنوع بالا در انواع اکسسوری ها به شما این امکان را می دهد تا با خاطر آسوذه آنچه که مطابق با سلیقه شما است انتخاب نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *