وبلاگ

آشنایی با ظروف سرو و نوشیدنی

یکی از صفات ایرانیان که بسیار زبان زد می باشد خصلت مهمان نوازی و ایجاد حس آسایش و رفاه برای مهمان می باشد. که برای این مهمان نوازی احتیاج به لوازم و ظروفی می باشد. ظروف سرو و پذیرایی نقش مهمی در بالا بردن کیفیت میزبانی و اینکه از ظروف سرو و نوشیدنی ست و هماهنگ استفاده کنید. تداعی کننده حس نظم و انظباط و ارزش و احترام گذاشتن که میزبان برای مهمان قائل می شود. در گذشته ظروف پذیرایی بیشتر از جنس سفال و چوب بود. اما با مرور زمان و پیشرفت های که در زمینه ظروف آشپزخانه به وجود آمد. ظروف از جنس بلور و کریستال جایگزین شدند.

ظروف سرو و نوشیدنی

خرید ظروف سرو و نوشیدنی 

خرید لوازم خانه و آشپزخانه از نوع ظروف سرو و نوشیدنی شامل انواع لیوان ، پارچ ،فنجان و استکان از اقلام مهمی در آشپزخانه و همچنین برای تهیه جهیزیه می باشد. حتی اینکه برای سال جدید بخواهید ظروف خود را نو کنید و ظروف سرو نوشیدنی قدیمی را کنار بگذارید و از لیوان ها و فنجان ها جدید و زیبا به عنوان جایگزین استفاده کنید.
در بین مدل ها متنوع که امروزه در بازار موجود می باشد می توان به پارچ و لیوان ،فنجان و جام اشاره کرد. مدل ها متنوع که سعی می شود سلیقه ها مختلف را پوشش دهد. از طرف دیگر در صورتی که وقت کافی برای رفتن به فروشگاه ها مختلف را ندارید بهترین و دسترس ترین راه مشاهده و خرید از طریق سایت و به صورت آنلاین می باشد. که فروشگاه دونه برف با ارائه انواع ظروف سرو و پذیرایی از نوع نوشیدنی برای چای و قهوه دارای مدل ها زیبا می باشد.

بیشتر بخوانید
آشنایی با وسایل ریز آشپزخانه

ظروف سرو و نوشیدنی

ظروف شیک و زیبا 

اگر در حال تهیه جهیزیه هستید نیاز دارید تا ظروف سرو و نوشیدنی از فنجان و استکان گرفته تا پارچ و لیوان و ماگ فانتزی سرویس های سرو چای و قهوه خوری خریداری کنید. ضمن اینکه برای تهیه جهیزیه بسیار اهمیت دارد که لوازم و ظروف آشپزخانه زیبا و شیک انتخاب نمایید.

برای اینکه بتوانید نوشیدنی را برای میهمانان و اعضای خانوده سرو نمایید نیاز به ظروف سرو نوشیدنی دارید. که از میان جنس ها و طرح ها مختلف آن چیزی که مطابق با سلیقه شما است می تواند از نوع جنس چینی ،کریستال و سفالی باشد.

ظروف سرو و نوشیدنی

نکته 

امروزه برای هر نوشیدنی در دنیا یک لیوان خاص طراحی و تولید می شود. که نسبت به نوع نوشیدنی و میزان مصرف در هر وعده دارای شکل ظاهری و گنجایش خاصی می باشد. این موضوع سبب شده تا ظروف سرو نوشیدنی تنوع بسیار بالایی داشته باشد که شامل انواع لیوان ، جام ، بطری ،فنجان و ماگ ها می باشد.

از آنجایی که هنر سرو و پذیرایی در دنیای امروز به عنوان یک علم محسوب می شود. و نحوه سرو و پذیرایی مواد غذایی در قالب رشته های مانند هتلداری ، آشپزی ،مهمانداری ،باریستایی و…. آموزش داده می شود. در این بین خود ظروف سرو و پذیرایی به چند دسته تقسیم می شوند ظروف سرو و نوشیدنی ، ظروف سرو غذا ، ظروف پذیرایی ، ظروف سرو چوبی ،ظروف سرو کافه و رستوران می باشد.

جمع بندی 

برای پذیرایی از میهمان بهترین حالت این است که از ظروف ست و هماهنگ بهره بگیرید به این ترتیب مهمان متوجه احترام و ارزشی که برایش قائل شده اید می شود. به جای وقت گذراندن در فروشگاه ها مختلف می توانید از سایت دونه برف انواع لوازم آشپزخانه را به راحتی خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
شناختن مدل های ماگ

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “آشنایی با ظروف سرو و نوشیدنی

  1. سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    پیشنهاد میکنم این محصولات رو هم ببینید:
    ظروف سرو و پذیرایی

    1. barfadmin گفت:

      سلام ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *