وبلاگ

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

خرید لوازم آشپزخانه

آشپزخانه مهم ترین قسمت خانه به خصوص برای بانوان می باشد. اینکه وسایل آشپزخانه تکمیل باشد و از جهت کارایی و زیبایی مناسب باشد بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل است که باید در زمان خرید لوازم آشپزخانه دقت بالایی داشته باشید و به نکات ریز توجه نمایید.

لیست خرید لوازم آشپزخانه

بخش بسیار مهم و گسترده ای از لوازم خانه را لوازم آشپزخانه تشکیل می دهد. این لوازم شامل موارد مختلفی می شود از ظروف پذیرایی و پخت و پز گرفته تا لوازم برقی همه لوازمی هستند که در آشپزخانه ما را یاری می کنند.

ظروف پذیرایی

سرویس ها پذیرایی از مهمان ها باید شکیل و شیک باشند. در زمان انتخاب دقت کنید که برای چه مراسمی می خواهید استفاده کنید اگر مهمانی شما خاص است و همه چیز شیک و رسمی است می توانید از ظروف سفید استفاده کنید. اگر جمع دوستانه و صمیمی دارید می توانید از ظروف شاد با طرح ها کلاسیک استفاده کنید.

ظروف کریستالی

ظروف شیشه ای از دسته وسایلی هستند که در لیست خرید لوازم آشپزخانه قرار دارند. زمانی که می خواهید این ظروف را انتخاب کنید دقت داشته باشید که لبه آن ها صاف باشد به این معنی که اطراف آن لب پر نباشد. البته به وزن آن ها توجه کنید تا خیلی سنگین نباشد. و اینکه ظروف کریستال با کیفیت نباید حباب گاز داشته باشد.

خرید لوازم آشپزخانه

سرویس قاشق و چنگال

یکی از موارد مهم در انتخاب قاشق و چنگال طرح آن است. انتخاب طرح یک امر کاملا سلیقه ای است و هر کس می تواند طرح خودش را انتخاب کند. تنها به این مورد توجه کنید که طرح شلوغ انتخاب نکنید به دلیل اینکه قدیمی شده است. طرح های که خطوط مستقیم یا صاف دارند به روز و مد می باشند. در خرید این سرویس هر چه محکم تر باشد بهتر است. کیفیت و وزن را همیشه در زمان خرید لوازم آشپزخانه مد نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید
برتری های ظروف سرامیکی اصل
سرویس پارچ و لیوان

پارچ و لیوان از وسایل آشپزخانه است که در پذیرایی بسیار مهم و تاثیرگذار است. ضمن اینکه ست ها شیشه ای معمولا محبوبیت بیشتری دارند. در زمان خرید لوازم آشپزخانه به خصوص پارچ و لیوان به تعداد ظروف گنجایش و جنس توجه داشته باشید. به علاوه اینکه سلیقه خود را هم مد نظر قرار دهید.

خرید لوازم آشپزخانه

لوازم پلاستیکی

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه به شما کمک می کند تا کلیه وسایل مورد نیاز آشپزخانه را خریداری کنید. قسمتی از لوازم پخت و پز را لوازم پلاستیکی تشکیل می دهند. ظروف پلاستیکی بسیار کاربردی هستند و اهمیت بسیار زیادی دارند. اگر از افرادی هستید که علاقه به شیرینی و کیک پزی دارید لوازم پلاستیکی مخصوص به شیرینی و کیک پزی را تهیه کنید.

شیرینی خوری

برای زمانی که مهمان دارید و باید از آن ها پذیرایی کنید. یکی از لوازم پذیرایی شیرینی خوری است که جلوه و زیبایی خاصی به میزبانی شما می بخشد و توجه مهمان ها را به خود جلب می کند. این دسته از ظروف بر اساس طرح به چند دسته تقسیم می شوند. برخی از شیرینی خوری ها بدون پایه برخی دیگر پایه دار هستند. شیرینی خوری ها براساس جنس نیز می توان دسته بندی کرد در بازار جنس ها چینی ،کریستال یا برنزی وجود دارد که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه هر کس بستگی دارد.

جمع بندی

در این متن سعی کرده ایم نکات مهمی را برای خرید لوازم آشپزخانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا دیدگاه خوبی خوبی بدست آورید. اینکه از فروشگاه معتبر دونه برف خرید خود را انجام دهید می توانید از جهت کیفیت و جنس و قیمت مناسب اطمینان داشته باشید.

بیشتر بخوانید
معرفی تخته سرو چوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *